Saturday 15 May 2010

Cerita harimau dan si kancil, kura-kura dan arnab

Aku tgh cari sesuatu skrg, bile aku jumpa, aku rase aku akn dpt solve kn 60% masalah skrg. Ehhh jap ade ke benda macam tu.

Ok itu mukadimah je.

Ni baru masuk isi penting. Pernah x korg rase yg hidup ni sbnrnye xde hitam putih? Mula-mula korg rase benda yg korg ade tu best, tibe2 nmpk pulak byk kekurang die. Contohnye ipad, korg rase korg sgt cool, byk apps yang best, practical lak tu, tgh2 pki tu, tayang2 kat member sket, 2-3 bulan pki. Dtg perasaan dlm diri. Ipad ni rupenye xde apps yg aku perlukn, drpd beli ipad, baik aku beli handycam.

Ok itu point merepek.

p/s - sumpah ni x mcm yg korg fikirkan. Apa yg korg fikirkan.

ok itu p/s tipu-tipu je. Ni p/s betul2 :

p/s - bace balik dri atas

No comments:

Post a Comment