Friday 28 May 2010

The Last One

Hello,

seperti hint yg aku dh bagi kt p/s post aku yg sblm ni, blog ni akn ditukar pemilik, memandangkn aku kene bagi commitment mase aku kt benda laen. Jadi ini adalah post aku yg terakhir. Enjoy.

Tapi jgn bimbang, blog ni bukannye akn didelete; blog ni akn diteruskn, tetapi oleh penulis baru. Penulis baru ni aku pn x beberape kenal die, mule2 aku was-was jugak nk kasik die amik alih blog aku ni, tapi lepas discuss thru internet sikit2, aku pn bace sample post die, kiterg pn capai persetujuan aka kata sepakat, yg die akn teruskn penulisan blog ni. Nak tahu sape die.........

Nama dia Greco Zimmerman, tpi tu name pena die je. Beliau pn study kt salah satu uni kat germany ni, tpi aku x sure sgt bidang engineering yg mane satu. Aku x pernah jumpe die in person, mcm aku ckp tadi, kiteorg just contact thru internet. Cara die tulis lebih kurang aku jgk, cume die lebih outspoken. Macam aku sblm tulis ape2 kt internet ni, aku sgt berhati-hati, sbb internet ni senang sgt misleading.

Contoh kat facebook, byk kali dh aku jmp org yg klu tgk facebook die, mcm h@ram, tpi bile dh kenal, dh jumpe muka ke muka, ok je sbnrnye. Sbb tu dlm blog pn, aku berhati-hati bile nk tulis, takut org misjudge. Tapi lepas ni aku x tulis ape-ape dah, Encik Zimmerman pulak yg tulis, aku akn join korang, duduk depan screen, bukak que sera sera, dan bace diam2.

Jadi dgn ini, berakhir lah pembabitan aku dlm blog ini, diharap korg boleh terus setia dgn blog in yg akn dipegang oleh Encik Zimmerman. Dia dh ckp, die akn buat pembaruan slow2, slow mane kite tgk same2.

So last words, aku mintak maaf kt pembaca klu ade salah dan silap, teruskn maju jaya, bebaskn minda anda, and peace out.


sekian,
syam


oooh lupe, slmt maju jaya Greco Zimmerman

No comments:

Post a Comment