Tuesday 12 January 2010

pESAnaNpEnAJA!!



Bedebummmmm............

Herr M kat opis ini ade first aid kit x, Herr m tolong balutkan injury saya ni!

ok...ok...boleh.....

Kenapa dengan tangan awak?

- jatuh tadi, kasut licin kot

Adakah awak dilindungi oleh mana-mana syarikat insurans? seperti syarikat !@# ataupon syarikat %^&*?

- haaa? ade2 syarikat !@#

Ini dikira sebagai kes kemalangan di tempat kerja, esok kene isi borang kecederaan, buat report dan jumpa head of department, siapakah saksi kecederaan awak? siapakah yang balut luka awak?

- Herr M tolong balut tadi. Tapi luka sikit je.

Baiklah Herr M akan jadi saksi untuk kes ini.

- kes INI ?

(Patutla Herr M tenung semacam je luka tadi, die kene soal jawab ngn head of department rupenye esok, sorry Herr M ter-nyusahkan, asal x cakap? aku bawak camera tadi, boleh ambik gambar luka sebelum balut)

Awak ada sakit di bahagian mana2 lagi tak? Luka awak teruk ke tidak?



- xde, luke je, tapi dalam la jugak, saya nmpk isi saya tadi.



(Tapi klu standard Rambo, die x rasa ape2 kot, sakit macam kene garu shj)

p/s - nyesal jatuh

3 comments:

  1. hisyam dah bape kali dah nie gune hak cipta terpelihara aku..kene bayar nie..haha

    ReplyDelete
  2. tula pasal. ape lagi syam, blanje la aqilahamira tu.

    hehe, blh plak nyesal jatuh ek. bende dah nak jadi, nak wat camne. kann. kesiannnnnnnn die :p

    ReplyDelete