Saturday 12 February 2011

Aku tgh buhsan

Wehh...wehh...weh.... salam sejahtera

Memandangkan status aku sbg pengangur skrg (and i'm happy about that), aku igt la, nak lagi rajin update blog aku, psl setiap step aku lepas ni kearah career pertama aku. Start dari first aku tulis resume, translate certificates, pastu apply kerja, pegi interview, start keje, berkenalan ngn rakan sekerja, first day kt kerje, dah sebulan kerja, aktiviti seharian die tmpt kerja, mengumpat org di tmpt kerja dan seterusnya.

Camne pendapat korg? Ade x org nak baca atau interested nak bace? Klu xde, buang current je aku tulis. Cube hangpa habaq mai sket.

Moda Moody - Gadis dan bunga. Syok wehh lagu tersebut, aku ulang2 kat youtube smpi kawan aku sound, "wehh dah la, pasang lagu lain la".

3 comments:

  1. mmg best menganggur! hihihi... cptla balik malaysia!

    ReplyDelete
  2. aku berminat nak baca, nanti aku nak ikot satu demi satu jejak langkah ang nanti.

    ReplyDelete
  3. ainul - ok, aku balik bulan ni, hehe jom2!!!

    wan fauzan - T_T thank you fauzan.

    ReplyDelete