Sunday 6 February 2011

Super LOL

tajuk tiada kaitan dan post tiada isi.

1) Aku suke bukak failblog, failbook, meme, tgk benda2 klakar.

2) i hate theory, i am more to practical kind of person, i prefer learning by doing than by reading. Pendek kata aku nak blajar SCALE dan SOLO laa mangkuk, sape free nak ajar??????????????? Serius aku jadi student terbaik.

3) Haiii hari ni saya spend masa 1 jam lebih baca blog awak, ye, saya x dapat faedah ape2 pon, sebab tu saya baca.

4) Blaadi hell Judas! Kami rakan Kop (penyokong liverpool) x marah Torres tukar kelab, tapi cara die blah = hand in transfer request beberapa hari sblm deadline, mane nak cari replacement.



5) Saya ambil kesempatan ini utk mengucapkan selamat maju jaya kepada Torres, semoga impian utk mengecapi piala CL, EPL, FA cup dsbnya tercapai di Chelsea. Thanks utk sumbangan anda kpd LFC, dah2 la buat alasan knp anda tukar kelab, lets move forward, anda sorg footballer yg mantap, great skills, superb finishing.

No comments:

Post a Comment