Sunday 15 April 2012

Aku dan radio

Aku pon x tahu sebab ape aku suka dengar radio.

Iklan jap : BMW 3 series yg baru lawo gile nok mampuih hak tuih, siap ada meter kat cermin beb, cermin. Iklan 2 : Ada siri korea bertajuk que-sera sera, ni malas ada blog 70 juta view satu hari ni, ada je orang nak ciplak hak intelektual aku. Iklan 3 : liverpool telah layak ke final FA Cup 11/12 , aku mintak2 jumpe chelsea, ade chance sikit la nak menang, kalau jumpa hotspurs, aku x beberapa nak optimis, semangat 1Malaysia pon hilang kalau jumpa Spurs, pulak tu kene tengak muka Harry Redknapp selama 90 minutes, horror.

Nak citer radio tadi kan, aku memang minat dengar radio. Penyakit ni aku hadapi mase belajar degree di puncak sana satu ketika dulu. Mungkin rindu pada tanah air, jadi aku perlu mengubat kerinduaan. Balik2 tgk dunia baru kat youtube. Mustahil2. Jadi aku pon start streaming radio malaysia. Iaitu hotfm. Pantang free layan hotfm. . . . . disamping mendengar celoteh (aku benci perkataan celoteh) radio, aku juga dpt dengar lagu2 baru. Fast forward ke masa sekarang.

Hari2 stuck dalam jam ke tempat kerja, radio era fm mesti on, balik keje, radio era fm mesti on, malam2 radio era fm mesti on. Best dols dgr radio. Nak2 skrg ada johara pagi di era. Kadang2 (kadang2 je la) boleh sakit perut dgr lawak johara. Terhibur.

Sekian, aku gian nak blogging.

No comments:

Post a Comment