Sunday 15 April 2012

Aku dan tweeter

Aku chayang tweeter aku, sumpah, facebook bleh tolak tepi. Aku suka tweeter sebab aku suke express aku punye pendapat. Pastu sebab aku ada DNA hipster, aku x suke benda2 yg orang lain suka buat, sebab facebook ramai sgt orang, jadi aku suka mengaktifkan diri dalam tweeter.

Lagi satu aku suka dengan perkataan. Aku paling suka quotes yg hebat, kadang2 quotes yg hebat aku akan ingat. Perkataan adalah hebat, words are powerful tools. Pepatah dan quote dapat buat kita berfikir.

Kalau aku boring, aku bace balik twitt2 yg aku buat dari dulu, sambil igt balik dlm ape yg buat aku fikir mcm tu dulu, igt dulu, balik jogging penat2, twitt terus.

Mairlah kita bertwitter kawan2, aku dah boring tengok twitt2 arits2 yg retwitt fans2 mereka yg dahagakan mention dan RT daripada retis pujaan mereka.

Contoh2 twitt aku, anda sibuk nak tahu kenapa?

lega lega #YNWA <--------- selepas kemenangan liverpool mara ke final FA Cup, begitu bermakna buat ku.

lawo gile saga FL R3 !!!! <--------- first time tengok saga FL R3, lawo ngat, x caye gi google saga FL R3, masterpiece.

1.2.12 - stupid is doing the same thing and expecting different result. <------ Albert Einstein punye quote, very2 intelligent quote.

awan nano menang? tersangatlh hampeh lengend--wait for it--hampeh. <--------- aku x faham kenapa hafiz menang juara lagu.

sekian bro, ikut aku di twetter.

No comments:

Post a Comment