Wednesday 21 October 2009

1 : 2

makhluk 1 : Pssssst.......
makhluk 2 : ape?
makhluk 1 : nak tahu satu rahsia x ?
makhluk 2 : rahsia ape ?
makhluk 1 : klu aku ckp nih, jgn ckp kat org lain tau
makhluk 2 : ok2 aku x kn citer kat org lain
(sambil buat pergerakkan tangan mengezip mulut sendiri)
makhluk 1 : promise ?
makhluk 2 : promise
makhluk 1 : promise.... i jump you jump
makhluk 2 : ok, you jump i jump
makhluk 1 : aku rase kan.....
makhluk 2 : ape ko rase ?
makhluk 1 : sabar, nak cakap la ni. Bitte warten Sie.
makhluk 2 : ohhh Entschuldigung.
makhluk 1 : so kita ckp pasal ape tadi?
makhluk 2 : pasal rahsia, ko ckp nk kasik tahu satu rahsia
makhluk 1 : bagus, saje je nak test ko kasik attention tak kat ape yang aku cakap.
makhluk 1 : aku rase la kan, tarikh semalam best.
makhluk 2 : tarikh smlm? knp ngn tarikh smlm, tarikh ulang tahun perkahwinan siti nurhaliza ke?
makhluk 1 : bukan laaa, tarikh smlm ape?
makhluk 2 : 20 Oktober 2009
makhluk 1 : cube sebut pki nombor
makhluk 2 : 20.10.09
makhluk 1 : kalau tahun depan pada hari yang sama?
makhluk 2 : 20.10.10
makhluk 1 : kalau seploh hari awal?
makhluk 2 : 10.10.10...........
(tergamam)
makhluk 1 : kan lawa tu kan.
makhluk 2 : haah la, siti nurhaliza kahwin ke tarikh tu?
makhluk 1 : ishhhh kau ni makhluk 2 , tak get over lagi ke, kita dah brape kali buat pillow talk pasal benda ni, siti nurhaliza tu orang lain yang punya. Kau dah TERLEPAS.
makhluk 2 : kot ye pon aku dah terlepas, tak yah la caps-lock kan perkataan terlepas tu, bertambah sedih and I tak suke, lagipun siti cakap die sayang semua peminat die,aku peminat dia, so secara tak langsung, die dah cakap : "Siti sayang makhluk 2", aku masih ada chance. Ehh makhluk 1, ko pernah dengar lagu "malam ini" tak?
makhluk 1 : pernah. Best la lagu tu.
makhluk 2 : best kan. Ko lapar tak, jom makan mee bandung, aku tahu satu restoren best.
makhluk 1 : lapar, ok jommmm.

makhluk 1 has signed out.
makhluk 2 has signed out.

4 comments:

  1. nak bagi award kat u lah hisyam... blog of the year...

    lupe nak add pointless kat depan award tu...

    ReplyDelete
  2. oo awak ni peminat siti gak ker?

    ReplyDelete