Sunday 18 October 2009

Me angry

Setelah masuk ke wohnung baru ni 5 hari yang lepas, aku x expect pula yang aku akn share bilik aku ni dgn 6 makhluk yg tolol.

Bunyi mcm rmi kan, tpi bilik baru tersebut sbnrnya cukup untuk memuatkn kami ber-7 . Size bilik bukan menjadi masalah sekarang, yang menjadi masalah adalah mereka ber-6. Sini aku citerkan kpd korg kisah kebongokkan 6 roomates ku yg baru.

Kami mula-mula jumpa waktu aku mula pindah masuk ke rumah mereka. Mereka berenam dh memang lame duduk dalam bilik itu.......(aku tengah berapi ketika menulis nih grrrrr)......jadi bile aku selaku budak baru pergi dan senyum kepada mereka. Mereka x senyum balik, just pandang balik muka aku. Xpe lah mungkin mereka penat sbb aku sampai pon dah dekat pukul 10 malam.

Beberapa hari yang panas berlalu.....

Mereka masih enggan bercakap dgn aku sampai saat ini. Aku bukannya nak sangat berkawan dgn mereka, since kiteorg dh duduk satu bilik, eloklah klu atleast kiteorg bertegur sape kan. It is totally not functioning. Mereka setiap kali aku balik, asyik buat muka "derk" dan membuat pergerakkan mulut yang aneh. Mula-mula aku tahan je, tapi lame2 rase panas pula.

Korang ni x dengar ke iklan dalam radio...bukannya kene bayar pon kalau senyum!!!!


Aku slalu try-try fit in ngn group korg, dtng dekat nak try bersembang, tapi korang buat x layan. Ape hina sangatkah aku untuk join korg??? huuuh

"Hina sangatkah aku pada pandangan keluargamuuu,
Hingga sewenang tomahan dilemparkan"

ehhh ternyanyi lagu Kau Dipaksa Aku Terpaksa-Scan pula.....dari mood 90s aku balik ke mood volcano.


Hari ni, aku amik langkah drastic untuk mencuba menjernihkan hubungan aku ngn korang, aku buat baik bawakkn makanan untuk korg. Tapi ade korg terima kasih??? tiada....Korang terus sambar makanan tuhh....ok thats it. Pasni jgn harap aku nak buat baik ngn korg lagi.

Ape aku nak buat pasni :

Masuk bilik, x pandang muka korg, letak beg dan sangkut jacke, pastu terus bukak laptop tengok citer ataupon pegi masak kat dapur terus.

Ingat aku main2? tak nmpk ke tulisan merah aku kat atas tu dan aku dh boldkn "mood volcano" . No turning back now, after this if we are ever to have any healthy relationship as roomates whatsoever, it has to come from your side. Me??? i'm done. Blah!

P/S - Sekarang korang boleh buat ape saje yang korang suka dalam aquarium korang tuh. And yes i hope you guys get to read this, plus i find it funny when sometime bubbles coming out of your little mouth everytime you guys open it.

P/S - I wonder, aren't you guys tired of 24 hours swimming?



6 comments:

  1. ape nih hisyammmm. takkan marah ngn ikan kottttt

    ReplyDelete
  2. hehe..main2 la izzah. x marah. hari ni aku kasik makanan kt dieorg lgi

    ReplyDelete
  3. r u okay?are they malaysians?sabarkan ajer...hukhuk...

    ReplyDelete
  4. oh hisyam pn ade blog.xsangka bagus camtu tulis.he

    ReplyDelete
  5. xde la kak, they are not malaysians, mereka itu, spt yg izzah komen, adalah ikan jerman. Saye tgh boring time tulis ni, tgk ade aquarium kat sebelah, so sy marah ikan dlm aquarium tuh nk isi mase lapang

    ReplyDelete
  6. anonymous nih sape? hehe...terima kasih

    ReplyDelete