Monday 12 October 2009

Ich habe keine Ahnung

Anda ade lagu yng dirasai best x skrg?

Lagu ni aku first time dgr lebih kurang bulan 4 2008, maknenye 1 tahun 6 bulan lepas. Mase tu penyanyi die x feymes lagi, setakat nyanyi underground je. Tapi skrng dah feymes, sebut je nama dia ramai org yg tahu.

Bulan 4 2008:
Aku surf internet, stenderd la, buhsan x tahu nk buat ape malam2. Nur Kasih mase tu pon xde lagi kat tv3.com.my...... ,(skrg dh ade pon aku x tgk jgk lgi).

Bukak youtube.
Kebetulan kawan aku yg kawan kpd penyanyi tu, die upload satu video kat youtube. Video tu ambik pki henset je, x nmpk ape2 pon sbb gelap sgt, just dgr suara sumone menyanyi & nmpk bayang kepala.

Tapi lagu tu sedap....pandai die nyanyi + compose lagu tu....aku tinggalkan comment kat video tu:

"akan ku dgr lagu ini mase backpacking di paris nnt"

Aku tipu....aku x dgr pon kat paris sbb lagu tu raw lagi, xde dlm format mp3 mahupon dlm cd.
Balik Paris aku pon dh lupe lagu tu.

Bulan 10 2009:

Penyanyi tu dh lame dah feymes, bru-bru ni aku baru teringat yg aku pernah suka satu lagu dia.

Bukak youtube...search :
Haa dh ade yg HQ nyer version....lawalah...die dh recordkn balik lagu tu. Best. Skrng dah suka balik lagu tu.

Anda pon mesti tgh buhsan kan sekarang? macam aku bulan 4 tahun 2008 dulu. Tapi skrng dah ade Nur Kasih kat TV3.com.my, aku dulu xde.

Sekarang aku nk kongsikn satu lagu bersama anda, tapi ini bukan lagu yang aku suka tu. Ini lagu lain. Ini lagu yang kawan aku suka. Asyik puji-puji je lagu tu. Dia tanya pendapat aku macam mane nk buat satu move dlm lagu ni, tpi aku x reti. Aku reti tgk je.

Tapi sekarang aku xreti lagi mcm mane nk letak video kat blogspot, so aku buat macam ni je.

No comments:

Post a Comment